بهترین پیش دبستانی اصفهان

در پیش دبستانی ها و یا به قول جدیدی ها که قرار بر این شد که از این به بعد به آموزش های قبل از دبستان، کودکستان گفته بشه وجه تمایز زیادی هست که میتونه از همدیگه تفکیک بشه و بررسی بشه و در اصل مرجع اصلی به عنوان بررسی برترین و یا بهترین پیش دبستانی و یا کودکستان در هیچ جایی نیست. مگر بررسی هایی از قبیل مشتری های مجموعه ها که در اصل خانواده ها هستند و یا شیوه آموزشی که میشه به دسته بندی های مختلف از قبیل مهارت محور و یا بازی محور و یا حتی نمونه هایی هستند که موسیقی محور هستند و یا محل آموزش و ادوات و ابزار های آموزشی مختلف هستند.

crafts for school paper cover 1024x683 1
کودکستان حوض نقاشی

 

پیش دبستانی های اصفهان متعدد هستند، بسته به پیش دبستانی که شما انتخاب می‌کنید و فلسفه آموزش دوران کودکی که از آن پیروی می‌کند، فرزند شما ممکن است طیف گسترده ای از درس های آکادمیک، اجتماعی، فیزیکی و عاطفی را بررسی کند. علاوه بر تحصیلات و مهارت‌های اجتماعی، بسیاری از پیش دبستانی ها روی گفتار انتقادی و مهارت های حرکتی ظریف نیز کار می‌کنند.

۱۰۲۲۱۳ scaled
کودکستان حوض نقاشی

پیش ثبت نام کودکستان و پیش دبستانی حوض نقاشی

 

به طور پیش دبستانی ها و کودکستان ها بر اساس دسته بندی های مختلف و همین طور بر اساس شیوه آموزش و فیدبک ها و درصد رضایت هایی که از خانواده های مختلف گرفته شده است و بر اساس آیتم های کلی به دسته های مختلف تقسیم می شوند که ما به اختصار 10 مورد از آنها را برای شما نمایش داده و دسترسی به اطلاعات آنها را برای شما راحت کرده ایم.

 

  1. پیش دبستانی و کودکستان حوض نقاشی

پیش دبستانی حوض نقاشی تحت نظارت آموزش و پرورش همراه با متخصصین با انرژی و علاقمند در حوزه کودکان فعالیت میکند و آماده خدمت رسانی به نوآموزان 6-4 سال می باشد. اهداف آموزش در حوض نقاشی مبتنی بر اصول و فناوری های نوین بر پایه هوشمند (به منظور بهرمندی از تکنولوژی و شبکه های اینترنتی و سایت اختصاصی می باشد و آموزش به زمان خاصی محدود نمی باشد.) مهارت محور (کودک پر توان و تکیه بر بازی درمانی) تخصصی (بهرمندی از دانش به روز و روانشناسی کودک و استعداد یابی) می باشد.

اهدافی که پیش دبستانی دنبال می کند:

1 – علاقه کودک به بازی

2 – رشد مهارت گفتار و زبان کودک

3 – رشد مهارت جسمی ، حرکتی

4 – رشد خلاقیت و ابراز وجود

5 – رشد مهارت ذهنی و شناختی

6 – رشد مهارت عاطفی و اجتماعی

7 – رشد مهارت خودآگاهی و همدلی و تصمیم گیری

8 – رشد مهارت ارتباط موثر و بین فردی

9 – رشد مهارت مقابله با استرس و کنترل خشم و تحمل شکست

10 – رشد مهارت تفکر خلاق و تفکر نقاد

11 – رشد مهارت دیداری و شنیداری

12 – شاد زیستن و تقویت روحیه کار گروهی

13 – تحلیل و تفکر و منطق از طریق نقد فیلم و داستان کودکانه

14 – استعداد یابی و پرورش توانمندی های نوآموزان

15 – آماده سازی نوآموزان جهت ورود به دبستان و پذیرش محیط جدید

شعار ما در پیش دبستانی حوض نقاشی

1 – با کسب مهارت های پیش دبستانی، خوب زندگی کردن را تجربه میکنیم.

2 – ارزشهای دینی و مذهبی و هویت ملی را همیشه بالاترین ارزش در زندگیمان قرار میدهیم.

3 – با دوستی و همدلی برای داشتن کشوری آباد و سرفراز تلاش میکنیم.

4 – امانتداری و اخلاق نیکو و شاد زیستن در کنار هم را تمرین میکنیم تا به تجربه های بیشتری دست یابیم.

5 – تقویت مهارت های اجتماعی و پرورش خلاقیت کودک به جای خواندن و نوشتن

20220314 114918 scaled
پیش دبستانی حوض نقاشی
آدرس پیش دبستانی و کودکستان حوض نقاشی : خیابان شمس آبادی . کوچه فروهر(کوچه شماره 5). روبروی ساختمان ایران زمین . پیش دبستانی و کودکستان حوض نقاشی
با مدیریت خانم نرگس پارساخو

شماره موبایل: 09136891964

03132204118

03131309099

 

پیش دبستانی آسمان آبی

یازده سال آموزش کودکان تحت نظر آموزش و پرورش برگزاری مستمر مشاوره‌های گروهی و فردی توسط مشاورین و حضور مستمر کارشناس تغذیه و بهداشت در مرکز، توجه ویژه به هوش هیجانی و تقویت قوای ذهنی به منظور کاهش اختلالات یادگیری در دبستان و این که تمامی مفاهیم در قالب کارگاه‌های عملی برگزار می‌شود.
آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی

 

پیش دبستانی دنیای نوابغ

یکی از پیش دبستانی های اصفهان که مجهز به بهترین، علمی ترین و به روزترین بازیهای فکری، حرکتی و اتاق بازی مجزا مخصوص کودکان ( استخر توپ با امکانات کامل ) برای تمام گروه های سنی می باشد. همچنین مجهز به بهترین و به روز ترین وسایل مربوط به کارگاه های پژوهشی کودکان می باشد.
آدرس: اصفهان، خیابان مرداویج

 

پیش دبستانی خلاقان کوچک

این پیش دبستانی با مدیریت خانم الهام پاکروان، ثبت نام پیش دبستانی ویژه کودکان سه تا شش سال با ارائه مدرک معتبر آموزش و پرورش و کلاس‌های تابستانی شامل چرتکه، رباتیک، دومینو، نقاشی، کاردستی و کارگاه‌های مختلف مادر و کودک است. در دو طبقه مجزا و محیط تمیز و بهداشتی
آدرس: اصفهان، خیابان خیام

 

پیش دبستانی پرتوعلوی

این مرکز مجهز به آزمایشگاه، لابراتور زبان، اتاق موسیقی، اتاق فیلم، لم‌کده، مرکز تخصصی بازی و درمان کودک می‌باشد. هدف از تاسیس این مجموعه ایجاد فضایی ابده آل همراه با تمامی امکانات آموزشی می‌باشد.
آدرس: اصفهان، شیخ صدوق شمالی

 

پیش دبستانی رشدبرتر

امکانات پیش دبستانی رشد برتر یکی از پیش دبستانی های اصفهان عبارت اند از: محیطی وسیع و ایمن، فضاسازی مناسب و شاد، کادر آموزشی مجرب و باسابقه، سرویس ایاب و ذهاب و اتاق بازی و سرگرمی، ایستگاه خلاقیت، استفاده از مشاوران و روانشناسان مجرب و کلاس‌های فرزندپروری
آدرس: اصفهان، فولادشهر